.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی، 4 شنبه


* رئيس كميته تحقيق و تفحص از شوراي عالي ايرانيان مي‌گويد: با دستگيري ملك زاده كليه مدارك مربوط به تحقيق و تفحص از شوراي عالي ايرانيان به دست رئيس‌جمهور رسيد كه وي درحال بررسي است. به گزارش آينده، حسين ابراهيمي در گفت و گو با خبرنگار ايلنا گفت: قرار بود پس از تعطيلات مجلس ما نتيجه نهايي را اعلام كنيم و اين گزارش را در صحن قرائت كنيم اما برخي حوادث غيرقابل پيش‌بيني قرائت اين گزارش را به تعويق انداخت. ابراهيمي افزود: پس از دستگيري ملك زاده ما از آقاي طاهري كه پس از ملك زاده مسئول ارائه گزارش هستند دعوت كرديم تا توضيحي ارائه كنند. وي ادامه داد: در نهايت با توضيحات آقاي طاهري متوجه شديم كه پس از دستگيري ملك زاده بازداشت كنندگان مدارك وي را از خانه جمع آوري كرده و با خود برده‌اند و رئيس‌جمهور هم آنها را پس گرفته است و اكنون مشغول بررسي است. از آنجايي هم كه رئيس‌جمهور رئيس شوراي عالي ايرانيان است بايد منتظر بررسي‌هاي وي باشيم. نماينده بروجرد در پايان اظهار داشت: ما براي ارائه گزارش آماده هستيم اما از آنجايي كه فعلاً اسناد دردست رئيس‌جمهور است و ما بدون آنها نيز نمي‌توانيم نظر دهيم منتظر ارائه اسناد از سوي احمدي نژاد هستيم.
* دكتر سيد هاشم بطحايي گلپايگاني استاد بازنشسته گروه حقوق پرديس قم دانشگاه تهران گفت: در سال 84 از طريق غلامحسين الهام از نزديكان رئيس‌جمهور و عضو كابينه نهم نامه‌اي خطاب به رئيس‌جمهور تنظيم كرده و از الهام درخواست كرده كه آن را به رئيس دولت برساند تا از روند بي‌رويه بازنشستگي اساتيد جلوگيري شود و اساتيدي كه توانايي تدريس و تحقيق دارند بازنشسته نشوند. به گزارش مهر، وي افزود: دكتر الهام هم گفت كه حتماً به دست دكتر احمدي نژاد مي‌رسانم و چون وي رئيس شوراي عالي انقلاب فرهنگي است موضوع را ترتيب اثر مي‌دهد. اما گويا نامه در پست ماند و پستچي مرد و هيچ خبري و هيچ عكس العملي! بطحائي گفت: هر چند الآن ديگر براي ابراز نگراني اولين شخص اجرايي مملكت درباره بازنشستگي بي‌رويه اساتيد دير شده اما اگر راست مي‌گويند جبران كنند و دستور بازگشت اساتيد توانمند را بدهند. نمي‌گويم بازگشت بي‌ضابطه بلكه با ضابطه دستور بازگشت دهند. وي بازنشستگي اساتيد توانمند را مايه فقير و سبك شدن دانشگاه برشمرد و پرسيد: رئيس‌جمهور چرا به وقتش دستور جلوگيري روند بي‌رويه بازنشستگي اساتيد را ندادند. چرا وقتي كه وقتش است نگفتند و حالا مي‌گويند؟! الآن همه مي‌گويند كه رئيس‌جمهور با دستورش خواسته يك وجاهتي كسب كند. اگر اين طور نيست پس دستور عقبگرد دهند و اساتيد بازنشسته توانمند را بازگردانند.
* 17 زن و مرد كه اقدام به برگزاري پارتي مختلط در شهرستان طرقبه شانديز خراسان رضوي كرده بودند، دستگير شدند. به گزارش جهان به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس خراسان رضوي، ساعت 3 و 30 دقيقه صبح 25 تير ماه، مأموران فرماندهي انتظامي طرقبه شانديز با وارد شدن به محل 9 مرد و 8 زن را كه بيشتر آن‌ها حال طبيعي نداشتند دستگير كردند. در بازرسي به عمل آمده از محل تعدادي آلات و ادوات موسيقي زنده و تعدادي بطري آغشته به مشروبات الكلي كشف شد. پليس 9 دستگاه خودروي متهمان را توقيف و به پاركينگ منتقل كرد. در بازرسي از خودرو متهمان يك قبضه سلاح 11 تير، يك تيغه خشاب حاوي 6 تير فشنگ مربوطه و لاشه يك رأس قوچ كوهي و يك قبضه سلاح كمرشكن شكاري همراه 2 تير فشنگ مربوطه كشف و راننده را دستگير كردند. فرمانده انتظامي مشهد همچنين روز دوشنبه گفت: 64 سارق، زورگير و معتاد طي 24 ساعت و در ادامه طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در مشهد دستگير شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.